Na trhu s čínskými zařízeními se nedávno vyšvihl internetový portál DHgate, Který funguje na stejném principu jako známý Aliexpress. Různí prodejci tam mohou prodávat jakékoli zboží ať koncovým nebo velkoobchodním zákazníkům.
Tato pro mnohé dosud neznámá platforma se chce dostat do popředí a nalákat zákazníky na svou stranu velmi nízkými cenami, které zcela přebíjí konkurenci.
Objednali jsme dražší smartphone
Pokud si pravidelným čtenářům našeho webu, o DHgate si už určitě slyšel a možná si tam už i něco nakoupil. zatím jsme testovali doručení balíku z evropského skladu, Konkrétně šlo o produkt Xiaomi Mi Portable Air Pump. Tehdy balík dorazil poměrně rychle, za 8 dní.
Nyní jsme se však rozhodli objednat mnohem dražší produkt. DHgate nás zlákal na svou cenu nejnovějšího smartphonu POCO F2 Pro, který nás u prodejce "Mi Flagship Store" vyšel na přibližně 440 €.
Kupóny pro POCO F2 Pro bez celních poplatků
Prodejce navíc uváděl, že smartphone dodá přes přepravní společnost DHL zcela zdarma a dokonce za zákazníka vyřídí všechny celní záležitosti, včetně poplatků. Už nic nemohlo být lepší, a tak jsme oprášili naši "kreditku".
K odeslání jsme čekali déle
Objednávku jsme vyplatili 15.5.2020 a čekali, co se dál bude dít. K odeslání jsme čekali až do 21. května, tedy nějakých 6 dní, kdy nám dorazil i e-mail se sledovacím číslem od DHL kurýra.

Delší čekání na odeslání mohlo být způsobeno faktem, že objednávaný POCO F2 Pro byl v té době úplnou novinkou a teprve startoval předprodej.
Po zadání sledovacího čísla do sledovacího systému (17track.net) Se delší dobu nic nedělo. Konkrétně 14 dní se zobrazovala pouze jediná informace, a to, že balík čeká na zpracování někde v anglickém skladu.

Balík však reálné v tom skladu ještě nebyl, neboť těchto 14 dní cestoval z Číny do Anglie. Cestu balíčku mezi Čínou a Evropou není možné sledovat, a tak nám nezbývalo, než jen čekat.
Doručení: Žádné celní poplatky?
Dne 3.6.2020 nám přes aplikaci 17track přišla notifikace, že balík je již v Anglii a byl vyzvednut kurýrem DHL. Následně stačilo počkat jen jediný den a zásilka nám byla doručena do našich rukou.

V den doručení nás kurýr informoval SMS zprávou a rovněž těsně před doručením telefonoval, že má pro nás balík.
Dodání tak celkově trvalo 15 kalendářních dnů, Což je opravdu velmi slušný čas doručení, zejména pokud si vezmeme aktuální situaci ve světě a zpožděné balíky.
A co celní poplatky? Na naše překvapení, během přepravy jsme nedostali žádné avízo o celním řízení a žádné poplatky navíc nežádal ani kurýr při doručování.
Prodejce tak opravdu všechno vybavil za nás. My jsme jen zaplatili sumu za zboží, tedy původních 440 € a čekali 15 dní na doručení. Takto si představujeme spolehlivý, cenově výhodný av rámci možností i rychlý nákup z Číny.
Objednej přes články na Xiaomi Planet a budeš krytý
Náš web Xiaomi Planet byl na Slovensku av Česku vůbec první, kdo s DHgate odstartoval spolupráci. Umožnil nám to pro nás starý známý kontakt, který dříve pracoval pro jiného čínského prodejce a změnil své zaměstnání.
Na tomto portálu tak máme spolehlivý kontakt, se kterým už máme dlouholetý vztah a který chce to nejlepší pro naše zákazníky. Pokud objednáš na DHgate přes naše články nebo kupónovou tabulku, v případě problémů ti umíme poskytnout zákaznickou podporu a rychlé řešení situace.
Na nákup z DHgate se tak vztahuje našich 11 výhod. Pokud máš jakékoliv dotazy před nákupem nebo po nákupu, neváhej nás kontaktovat. K dispozici jsme přes e-mail, ale pro rychlé vyřízení tvé otázky nám raději napiš na Messenger.
DHgate chystá výborné novinky
Díky přímému kontaktu s portálem víme, co si pro nás připravují. Čekají nás dvě významné novinky, které určitě potěší mnoha potenciálních nakupujících.
Na platformě brzy přibude přepravní metoda EU Priority Line, Kterou již známe od prodejců jako Banggood či Gearbest. Tato metoda funguje několik let a jde o nejlepší způsob, jak dostat i drahý a větší zboží z Číny do Evropy.

Při dopravě EU Priority Line se zákazník vůbec nestará o celní řízení či celní poplatky (DPH a clo), vše vyřizuje přímo prodejce.
Podobně, jako při doručení DHL zmíněném v tomto článku, ale to prozatím funguje pouze pro vybrané smartphony. EU Priority Line doprava bude fungovat globálně pro všechny produkty.
Kromě toho bychom se už toto léto měli dočkat platební metody PayPal, Která v současnosti k dispozici není. Platby je aktuálně možné provádět pouze pomocí kreditní nebo debetní karty, což může někoho odradit.
Určitě sleduj Xiaomi Planet i nadále a všechny novinky se dozvíš včas. Na cestě máme i další balíčky z DHgate přes jiné přepravní metody a určitě ti dáme vědět, jak to dopadne.
A co ty? Objednával si už něco z tohoto portálu? Jakou máš zkušenost?
Podrobná historie prané
12.5.2020 20:23 Údaje o zásilce byly zadané do IT systému GLS, čekáme na předání balíku GLS Belgie Puurs
27.5.2020 21:38 Balík dorazil do zásilkového střediska. Belgie Puurs
27.5.2020 21:38 Balík přijatý do systemu GLS Belgie Puurs
2.6.2020 15:38 Balík dorazil do zásilkového střediska. Německo Neuenstein
3.6.2020 18:14 Balík dorazil do zásilkového střediska. madarsko Alsónémedi
4.6.2020 13:13 Balík byl doručen. Slovensko
4.6.2020 8:22 Balík se bude doručovat v průběhu dna Slovensko
4.6.2020 7:46 Balík dorazil do zásilkového střediska. Slovensko
Z DH gate jsem poprvé objednával asi v roce 2010. Musím říct, že zboží přišlo jednou všechno, ale jednou mi bylo zadrženo celní policií Bratislava, a po rozhovoru s náčelníkem celní správy jsem se ho raději zřekl, protože jsem si nebyl jistý “ značkovým” zbožím (za fejky hrozila pokuta 3300 €).
Poznámka: přitom do popisu prodávající uvedl: pouzdro na mobil Nokia ... atd.
Jinak jsem pak přešel na Ali hlavně pro jeho častý fríšíping a popis zboží jako Gift.
Děkuji za tento příspěvek velice mě povzbudil právě 3.6. jsem ho objednal :).
Zkušenost zla, s vasim kupónem jsem objednal zboží, který jsem zaplatil kartou, na úctě dh gate ziadna objednavka vytvořena není, jen mi pisu ze objednavka byla zrušena a detail objednavky obsahuje částku bez odečítání parametrů tak za co odešla snížená částka peněz kterou jsem zaplatil ? peníze nemam, zboží asi také nebude, kde nastala chyba nevím, kontaktoval jsem Vas mailem ochota z vaší strany žádná, takže pro budoucí nákupy z ciny volim inu formu jako přes Vas.pekny den
Dobrý den, na váš e-mail se určitě podíváme a společně to vyřešíme. E-mailů nám denně chodí desítky a dokud se dostaneme ke všem zprávám, trvá to déle. Ozveme se vám e-mailem.
I waited 3 months for a pair of sneakers 3months no one nepřijímá my email at all it 's very hard and difficult to speak to anybody you and see if someone read your message they would read it but no response I ask for my refund no response at all before they would take 2 to 3 weeks known to long they need to fix their system of responding