DHgate zkušenosti: Objednali jsme dražší smartphone a takto to dopadlo
smartphony

DHgate zkušenosti: Objednali jsme dražší smartphone a takto to dopadlo

komentářů (6)
  1. Ali píše:

    Podrobná historie prané

    12.5.2020 20:23 Údaje o zásilce byly zadané do IT systému GLS, čekáme na předání balíku GLS Belgie Puurs

    27.5.2020 21:38 Balík dorazil do zásilkového střediska. Belgie Puurs

    27.5.2020 21:38 Balík přijatý do systemu GLS Belgie Puurs

    2.6.2020 15:38 Balík dorazil do zásilkového střediska. Německo Neuenstein

    3.6.2020 18:14 Balík dorazil do zásilkového střediska. madarsko Alsónémedi

    4.6.2020 13:13 Balík byl doručen. Slovensko

    4.6.2020 8:22 Balík se bude doručovat v průběhu dna Slovensko

    4.6.2020 7:46 Balík dorazil do zásilkového střediska. Slovensko

  2. Igor J. píše:

    Z DH gate jsem poprvé objednával asi v roce 2010. Musím říci, že zboží přišel jeden krát všechen, ale jednou mi byl zadržen celní policií Bratislava, a po rozhovoru s náčelníkem celní správy jsem se ho raději zřekl, protože jsem si nebyl jistý " značkových "zbožím (za fejky hrozila pokuta 3300 €).
    Poznámka: přitom do popisu prodávající uvedl: pouzdro na mobil Nokia ... atd.
    Jinak jsem pak přešel na Ali hlavně pro jeho častý fríšíping a popis zboží jako Gift.

  3. Samuel píše:

    Děkuji za tento příspěvek velice mě povzbudil právě 3.6. jsem ho objednal :).

  4. Petr píše:

    Zkušenost zla, s vasim kupónem jsem objednal zboží, který jsem zaplatil kartou, na úctě dh gate ziadna objednavka vytvořena není, jen mi pisu ze objednavka byla zrušena a detail objednavky obsahuje částku bez odečítání parametrů tak za co odešla snížená částka peněz kterou jsem zaplatil ? peníze nemam, zboží asi také nebude, kde nastala chyba nevím, kontaktoval jsem Vas mailem ochota z vaší strany žádná, takže pro budoucí nákupy z ciny volim inu formu jako přes Vas.pekny den

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, na váš e-mail se určitě podíváme a společně to vyřešíme. E-mailů nám denně chodí desítky a dokud se dostaneme ke všem zprávám, trvá to déle. Ozveme se vám e-mailem.

  5. Udělat lépe píše:

    I waited 3 months for a pair of sneakers 3months no one nepřijímá my email at all it 's very hard and difficult to speak to anybody you and see if someone read your message they would read it but no response I ask for my refund no response at all before they would take 2 to 3 weeks known to long they need to fix their system of responding

odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Políčka se symbolem (*) jsou povinné.

Domů

slevy

Recenze

Čína planeta