Evropský Redmi Note 9 Pro: Toto je nejlepší cena - Xiaomi Planet
Planeta slev

Nestárnoucí 64megapixelový Redmi Note 9 Pro ve 128 GB verzi nyní za 172 XNUMX Kč

komentářů (48)
  1. Xiaomi píše:

    V čem je jiný než o 50-70 € levnější Note 9S? má navíc pouze NFC a rychlé nabíjení? To je dost velká přirážka ...

    1. Redakce píše:

      Hlavním rozdílem je fotoaparát, nabíjení, NFC, RAM paměť.

  2. jakub píše:

    Šelf kamera je jen 16MPx
    32mpx bude až v PRO MAX verzi

    1. Redakce píše:

      Pro Max je jen pro Indii, u nás je stejný telefon s názvem Redmi Note 9 Pro, o kterém je tento článek. Informaci o předním fotoaparátu jsme opravili.

  3. miso píše:

    Jak funguje zaruka ked ho objednat přes banggood

  4. Rudy píše:

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde si můžu vybrat EU Priority Line. Na stránce mají Ship From: HK.
    děkuji

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, doprava se vybírá až v košíku po zadání vaší adresy. Viz náš video návod. https://dealplanet.sk/kompletny-videonavod-banggood/

  5. Jozef píše:

    Má tento smartphone i oznamovací diody?

  6. jakub píše:

    dobrý den. kupón na 128GB verzi mi nefunguje.

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, kupóny jsou stále aktivní, nyní jsme je testovali. Třeba je zadat v košíku, zde máme návod: https://dealplanet.sk/kompletny-videonavod-banggood/

  7. Lukas píše:

    z EU nefunguje az ciny je na zeleny uplne ina cena.

    1. Redakce píše:

      Zkoušeli jsme a kupón nám stále funguje.

  8. Hana píše:

    Má tento telefon slot pro 2 sim karty?

    1. Redakce píše:

      Ano má Dual SIM a dokonce i samostatný slot pro microSD karty.

  9. legnaw píše:

    dnes už kupony v shopu Edwaybuy nefungují

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, kupóny jsme právě testovali a jsou stále funkční. Je třeba je použít v nákupním košíku.

  10. Karol píše:

    Máte info kdy bude v prodeji redmi 10 x pro 5g? Zatím jen čínský se dá koupit.

    1. Redakce píše:

      O tomto modelu pro Evropu ani vidu, ani slechu.

  11. Lazlo píše:

    .v 9pro jak se dostanu ke kontaktům na sim kartě ??? nenašel jsem to ani v sedmičce, ani v osmička pro ...

  12. oggy píše:

    platba kartaov nereálná uz mě to vyhodilo 5x a uz nato serem kupim si daco ine

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, aktuálně na DHgate fungují jen platby přes VISA kartu.

  13. římský píše:

    Při paltbe nebere žádnou paltobnú kartu s různých bank !!!
    Jiná metoda paltby neexistuje. Stránka se navíc jeví jako výrazně podezřelá.

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, platba aktuální funguje pouze přes VISA karty. Mají problém s jinými kartami. Stránka je bezpečná, my tam už máme několik objednávek a vše proběhlo korektně.

  14. Derryk píše:

    Před chvílí zakoupeno a zaplaceno přes paypal.

  15. Lazlo píše:

    ... O PLATBĚ UZ VSETKO VÍM, NO PŘESTO SE ke kontaktům na SIM nedostane ...... alebooo nevíte jak se dostat na sim a opravit kontakty ?????????????????????? ?????????????????????????????????

    1. Redakce píše:

      Kontakty musíte importovat ze SIM karty. Telefon používá aplikaci Google Kontakty, zde je návod, jak na to https://support.google.com/contacts/answer/1069522?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=sk

  16. palo píše:

    Zdravim, 18.8. zakoupena verze 6/128 přes goodbang aplikaci v SmartFoil, slevových kupónů ok, uhrazené přes google pay. Do dnešního dne je status při objednavke, že se zpracovává, v IB je částka za fon stale pouze jako blokování polozka a co se tyka odeslání objednavky je tam fráze: Estimated to ship before srpen 31. 2020.
    To akoze fakt dostanu mobil az někdy v polovině září?
    Pokud je to tak, nebylo by vhodně na to někde upozornit na vaší stránce?
    Nebo jsem udělal chybu někde je v procesu objednávání?
    Připadne vím zrusit objednavku?

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, vše info o dostupnosti se dá před zakoupením vyčíst přímo na stránce prodejce. Když jsme kupón sdíleli, byl telefon ještě na skladě, kupón je na webu delší dobu. Dodání po odeslání z Číny trvá cca 15-20 dní, což je standardní doba z Číny. Objednávka se dá zrušit, třeba psát na podporu prodejci https://www.banggood.com/Contact-Us_hi111 nebo nám pošlete info o objednávce e-mailem.

  17. Emma píše:

    Já jsem si všimla až po zaplacení, že jsem si objednala verzi 6/64 🤦🏼♀️ přitom 128GB je jen par eur víc, ach jaj, kde jsem měla oci 😆 snad to bude dostatečná pamet pro mna

  18. Lukáše píše:

    Nefunguje link na evropský sklad
    6 / 128

  19. Anna píše:

    Dobrý je,

    prosím Vás kdy bude v eu dostupná verze Max? čekám na nu od března.

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, právě toto je EU verze modelu "Max". Pro Evropě je určen telefon Redmi Note 9 Pro, model Redmi Note 9 Pro Max se prodává pouze v Indii. Parametry mají úplně stejné, až na malý rozdíl v předním fotoaparátu.

  20. Moni píše:

    Cz sklad neni v nabídce a eu je prošlý kupón. Nějaký nový?

    1. Redakce píše:

      Bohužel aktuální je kupón jen na 64 GB verzi a ceny jsou momentálně vyšší.

  21. EJP píše:

    Finnish lanquage?

    1. Redakce píše:

      Yes, this phone includes all languages.

  22. Erich píše:

    Mobil je to pěkný, jen škoda že jako novinka této jara je poruchový. Nedávno jsem si koupil tento model a už je v servisu. To mu na měně asi nepřidá.
    (Nefunkční Bluetooth a posílání SMS pouze při zapnuttej síti 😢)

  23. Barney píše:

    Kupoval som.smartfon přes Banggood a nikdy více. Je tam pouze 1 rok záruka a pokud chcete reklamovat, potřebujete pevné nervy, hodně trpělivosti a zkušenosti., Abyste dostali své peníze zpět. Telefon jsem koupil 29.6., Přišel o 5 dní, což bylo super, protože poslali ze skladu ve Španělsku. Jenže byl chybný, a přesto mi trvalo do konce října dokud jsem dostal peníze zpět. Psal jsem každý týden asi 2x ai volal na USA číslo. Prostě hrůza a des. Ty nižší ceny nestojí za to. Zapomeňte na EU normy, že vrátíte zboží bez důvodu do 14 dnů. Já jsem přesto, že jsem ihned reklamoval, musel nahrávat videa, dávat je na YouTube a posílat link aby mi jakože uvěřili, že zboží nefunguje.
    Pokud nevěříte, vyhledejte recenze na Banggood na internetu.
    Závěr: drahá elektronika z Číny nikdy více! Banggood: nikdy více. Možná je okay na levné věcičky, nikoliv však na seriózní elektroniku, kde 2r záruku a seriózní přístup potřebujete určitě.

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, mrzí nás, že s telefonem jste měli problémy. V případě nákupu přes naše články a nutnosti reklamace je možné se obrátit na nás a všechny problémy vám umíme pomoci vyřešit. Dokonce víme odkomunikovať i opravu v lokálním servisu s tím, že prodejce vám ji proplatí. V Banggoode máme kontakt, se kterým se známe osobně a pomáhá nám řešit všechny problémy zákazníků.

  24. Jan píše:

    Má tento mobil i pásmo LTE 800MHz?

    1. Redakce píše:

      Ano samozřejmě, je to globální verze určená pro Evropu.

  25. římský píše:

    Kupon na 128 GB verzi se dá použít pouze při nákupu z HK skladu

    1. Redakce píše:

      Ano, kupóny platí pro HK sklad s dopravou EU Priority Line, kdy neplatíte clo ani DPH. Je to zcela spolehlivé.

  26. Tomáš píše:

    Dobrý den.
    Je nákup na tomto eshopu opravdu bezpečný? Našel jsem na internetu pozitivní, ale i dost negativní zkušenosti, kdy zboží nedodali a vymlouvali se a nechtěli vrátit peníze. Mám podobnou špatnou zkušenost s jiným eshopem v Číně, kde mi zboží nedodali a trvalo to 3 měsíce dokud se mi peníze vrátili i to jsem řešil přes svou banku, protože jsem platil kartou. V tomto případě bych platil přes paypal, což předpokládám, že je bezpečnější. Máte i vy nějaké negativní zkušenosti s banggood nebo se nemusím obávat a zboží se dočkám? Děkuji

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, na vše se najdou negativní i pozitivní zkušenosti, přičemž ty negativní určitě převyšují, protože každý napíše negativní zkušenost, ale jen málokdo napíše pozitivní. My máme s Banggoodom velmi dobré zkušenosti, aktuálně je to nejlepší obchod pro nákup z Číny. Samozřejmě občas se stane, že něco nepřijde, ale nikdy u nich není problém s vrácením peněz. Pokud koupíte přes tento náš článek a objednávka bude v našem systému, máte od nás zákaznickou podporu, protože v BG máme přímý kontakt a umíme pomoci s řešením. Třeba v prohlížeči povypínat Adblock, nepoužívat Cashback ani žádné rozšíření pro cenovou historii a podobně.

  27. římský píše:

    Objednával jsem 28.11.2020 a zboží přišel na 15-tý den - jsem velmi spokojen, nečekal jsem že v tomto čase přijde tak rychle z Číny. Telefon byl perfektně zabalen, nedošlo k žádnému poškození krabice jak je to zvykem z Číny a přitom jsem ani neplatil paplatok za "lepší zabalení zboží" - mohu jen doporučit.

    Pokud budete sledovat zásilku a budete vidět, že zboží již bylo doručeno na Slovensko, ale vy ho nemáte, doporučuji jít na poštu a poprosit paní o výdej zásilky. V mém případě byl telefon již v pondělí na poště (podle sledování zásilky) a až ve čtvrtek jsem se rozhodl zastavit na poště a paní mi ochotně dala balíček a byla ráda, že jsem si pro něj přišel sám, protože že nestíhají roznášet a tak by mi ho donesli až v pondělí nejdříve - takže další zdržení by vzniklo u nás na poště - ale je pár dní před vánocemi, tak je to ospravedlnitelné 🙂

odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Políčka se symbolem (*) jsou povinné.

Domů

slevy

Recenze

Čína planeta