Xiaomi bylo dlouhá léta zaměřené primárně na asijské trhy. Expanzi na evropský trh začaly ve velkém před dvěma lety a přináší své první ovoce. Zejména v Evropě se těší obrovskému úspěchu na mnoha trzích.
Na Ukrajině jednotkou
Průzkum trhu od analytické společnosti Canalys ukazuje, že Xiaomi v Evropě dosáhlo velmi dobré výsledky, Zejména na Ukrajině. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2018 mobilní telefony značky Xiaomi dosáhly až 26,7-procentní podíl na trhu. Poprvé se Xiaomi dostalo na první pozici, čímž porazilo i známý Samsung s 26,5% podílem na trhu.
Zajímavé je, že čtyři z pěti nejpopulárnějších značek mobilních telefonů na Ukrajině jsou čínské značky. Ostatní příčky obsadily Huawei (16,2%), Meizu (10,6%) a Honor (7,9%). I kdybychom sečetli procentní Huawei a Honoré, stále se nedostanou na úroveň Samsungu.
Skvělé výsledky i na západě
Perfektně se Xiaomi dařilo i na západoevropském trhu. Na španělském trhu společnost Xiaomi meziročně vzrostla o 273,4% av současnosti patří do první trojky.
Za zmínku stojí, že Xiaomi vstoupilo do významné západní části Evropy, jako je Francie, Itálie a Anglie, jen v květnu 2018. Je dost působivé, jaké výsledky dosáhly jen za něco více než půl roku.
Výrobce se úspěšně zařadil mezi první pětku a stal se nejrychleji rostoucí značkou mobilních telefonů v západní Evropě. Tempo nárůstu je neskutečných 415,1%.
Od druhého čtvrtletí minulého roku na globálním trhu Xiaomi zaznamenalo nárůst o 150%. expandovala až na 82 nových zahraničních trhů a na 25 se dostala mezi první pětku. Podle třetí čtvrtletní finanční zprávy z roku 2018 společnost dosáhla globálně tržby ve výši 22,3 miliard juanů (2,9 miliardy eur), což představuje meziroční nárůst o 112,7%.