Xiaomi Mi 11 Ultra již v prodeji: Víme, jak ušetříš
Planeta slev

Xiaomi Mi 11 Ultra jako král Xiaomi smartphonů z roku 2021 ve 12+256 GB verzi za rekordní cenu

komentářů (42)
  1. Petr píše:

    Jak je to s 5G frekvencemi? Četl jsem, že CN verze jejich vsechny nema

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, podle Kimovilu podporuje všechny u nás používané 5G frekvence. Zkusíme tuto informaci ještě ověřit. https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-11-ultra

  2. Nový muž píše:

    Tak co, zkusili jste, jak běží 5G sítě? Podle všeho by měl telefon podporovat v ČR minimálně 2100 MHz (N1), takže bych se na Vodafone mohli připojit.

    1. Redakce píše:

      Telefon nám ještě nedorazil a bohužel 5G sítě v Česku teď nemáme možnost otestovat. Jsme ze Slovenska a přechod mezi zeměmi je omezen.

  3. Matthew píše:

    Dobry deň.Keď si tedy objednal čínskou verzi, vím si časem nějakým způsobem doinstalovat česky jazyk? po případě jakým způsobem? Děkuji

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, ano je to možné, podle tohoto návodu https://www.miuios.cz/navod-na-instalaciu-nasej-rom-pre-xiaomi-mi11-pro-ultra-30744. Nedoporučujeme nezkušeným uživatelům, je třeba vědět, co dělat. Telefon lze nesprávným způsobem Brick a opravit to je velmi náročné, vědí to jen některé servisy. Ale prodejce TradingShenzhen pro čínské verze telefonů časem nabízí instalaci přeloženého systému za poplatek jen 15 €. Doporučujeme počkat, dokud se to objeví v nabídce i pro model Mi 11 Ultra.

  4. Petr K. píše:

    Zdravím ma tento mobil ltpo funkci? dakujem

    1. Redakce píše:

      Co tím přesně myslíte?

  5. .flashg píše:

    Hi guys, I have not heard back from Trading Shenzhen yet but with the Global flashing, does this mean an Unlocked Bootloader? They do not specify. Apprehensive to order as I understand this will break Google Pay and stop some Banking Apps working.

    Co si myslíte?

    1. Redakce píše:

      Hello, we are not 100% sure but we think that they need to unlock bootloader to flash another system. That is the reason why there is 12-15 days waiting time for an installation. We already ordered Mi 11 Pro from them with Global firmware, se once we received it, we will let you know with new article.

  6. JC píše:

    Můžeš vědět, když Android Auto, Google Pay and Pokemon Go práce?

  7. Konstantinos píše:

    But to buy it for Europe will have to pay customs - VAT ...
    Tak…

    1. Redakce píše:

      TradingShenzhen offers Global Priority shipping, které pracují s VAT a customs, you dont potřebuje k vrácení anything. They will handle it.

  8. Jozef píše:

    zdravim.rozmyslam že využiji tuto stranku na objednání telefonu.Má nejake otazky.

    takze pokud objednat zde čínské / anglii verzi mozes telefon v pohodě vyuzivat? ci třeba řešit zde Xiaomi.EU verzi? cestinu nebo slovenstinu nepotřebuji.

    jak to je ze zarukou a servisem vím to nějak řešit?
    dik za odpověď.Pokud si najdete cas.

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, doporučujeme Xiaomi.EU verzi systému, protože na této verzi vše funguje bez problémů, včetně bankovních appiek, Gpay přes NFC, tato ROM má plně integrované Google služby. Servis má prodejce přímo v Evropě, mají i v Polsku nasmlouvané nějaké servisní centrum.

  9. pavel píše:

    zdravím. Podařilo se Vám zjistit jak to je s těmi cly? Budou platit i když si připlatím těch 16 € abych už nemusel nic platit?

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, prozatím to není jisté, aktuálně na Slovensko směřuje 10 balíků, na základě kterých prodejce posoudí možnosti nové dopravy. Dosud nebyl žádný takový případ zachycení balíku celnicí, uvidíme, jestli to je jen anomálie nebo zpřísnily kontroly na celnicích kvůli novému zákonu od 1.7.

  10. Lukáše píše:

    Zdravím, jak to dopadlo z doručením na SVK platili poplatky za doručení? Tedy podle platných nařízení z 1.7.2021?

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, z 10 objednávek jen 2, šlo zřejmě jen o nějakou anomálii a aktuální by doprava měla fungovat opět bez problémů. My máme na cestě nejnovější Mi Notebook Pro X, tak uvidíme, jak to dopadne a určitě vydáme k tomu článek.

  11. MH píše:

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, měl bych zájem o Xiaomi mi 11 ultra, pokud chci slovenštinu i platby, třeba zadat Global MIUI a přímo v objednávce xiaomi.eu? či? víte mi podívat, jestli ho ještě mají? děkuji velmi pěkně

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, píšeme to přímo v článku, pokud chcete NFC platby, tak třeba zadat Xiaomi.EU systém. Mají ho stále na skladě 🙂

  12. Micky píše:

    Ciao, ma quindi se COMPRO il Mi11 Ultra pagando i 25 € della versione globale mi Arriva già pronto per l'uso in Europa con tutte le lingue oltre a cinese ed inglese?

    1. Redakce píše:

      Hello, pokud jste choose MIUI globální nebo Xiaomi.EU, budete potřebovat telefon s plným umístěním pro Evropu, všechna verze je dostupná v těchto ROMs, včetně italského.

  13. Robert píše:

    Ahojte, jak je to se zárukou, resp. zarucní opravou? Jaký je postup? Kde a jak lze telefon reklamovat?

    1. Redakce píše:

      Ahoj, záruku poskytuje přímo prodejce TradingShenzhen, vše se řeší přes ně. Servis mají v Polsku, ale dá se domluvit, že si necháš telefon opravit na SK a opravu ti proplatí.

  14. Jan píše:

    Ahojte, mám z TradingShenzen smartphony Xiaomi Mi11Pro i Mi11Ultra a můžu vyjádřit maximální spokojenost zda s koupí, či s podporou. O ceně ani nemluvím. Jinak včera jsem oba flašl na MIUI 13. Hračka. Zde je video návod. https://tradingshenzhen.com/en/content/xiaomieu-fastboot-tutorial-customer-questions-and-installation?utm_medium=email&utm_source=getresponse&utm_content=Xiaomi+Update+bricks+devices++We+have+a+solution%21&utm_campaign=NEW+TradingShenzhen+Newsletter&gr_s=BQXhu7x&gr_m=BI4b2D&gr_x=a62b

  15. robotas píše:

    Nesiunčí į Lietuvą.

  16. Tiny píše:

    Zdravím, má MI11 ultra již český jazyk?

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, v systému Xiaomi.EU je slovenský jazyk dlouhá léta.

  17. Robert píše:

    zdravím chci se zeptat když si objednám xiaomi mi 11 ultra ….plus ktomu xiaomi.eu abych měl slovensky jazyk a fungovalo to NFC nemusím se bat ze koli té celnice ještě budu platit plus více nebo mám objednat s tím Global mi poradte

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, systém nemá nic společného s celnicí. Doporučujeme vybrat Xiaomi.EU systém, je lepší pro tento model, obsahuje CZ jazyk a fungují Google appky i NFC platby. Prodejce doručuje všechny produkty s tím, že neplatíte žádné celní poplatky a ani celnici neřešíte, toto vše za vás vyřídí přímo prodejce. To znamená, že cena telefonu + poštovné je pro vás finální částka, kterou zaplatíte. Poštovné většinou vyjde na 16 €.

  18. Milán píše:

    Jak je to s nakupem na firmu přes tradingshenzen? Abych to mohl dát do nákladů… Je tam nějaká taková možnost? Nikde při objednávce to nevidím…

  19. Milán píše:

    ptal jsem se jednou, ale moje otázka zmizela bez odpovědi… Je možné na trading shenzen nakoupit i jako firma???? Aby to šlo přes úctovnictví do nakladů????

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, komentář nikde nezmizel, všechny komentáře nejprve procházejí naším schvalováním. Zboží můžete nakoupit na firmu, jen do adresy je třeba vyplnit firemní údaje, například místo jména napíšete název sro a do volitelného řádku „Address 2“ můžete zadat IČO a DIČ. Na faktuře ale není uvedeno DPH, takže odpočet DPH pravděpodobně nebude možný. Do nákladů si ale zboží můžete dát. Posíláme ukázku faktury z TSZ, můžete ukázat své účetní popřípadě: https://xiaomiplanet.sk/wp-content/uploads/2022/09/tradingshenzhen-ukazka-faktury.jpg

  20. Egidijus píše:

    Sveiki. Turii Mi 11 Ultra iš šios svetainės. Daugumoje esu patenkintas, tik gaila, kad nėra lietuvių kalbos. Taip pat neveikia ir NFC jsou swedbanku. Gaila!

  21. MILAN píše:

    tak jsem objednal 17.9. a dosud 30.9. není odeslán a nyní tam na stránce ještě pisu, že do 8.10 nebudou posílat z důvodu svátků. Takže super obchod, absolutně ho nedoporučuji, odeslání bude tím padem nejdříve 12.10 a přitom to mělo být zboží skladem. Byl to můj první nakup a určitě i poslední. Jen teď rozmyslím jak to strornovat, platil jsem přes paypal is poplatkem téměř 28 €, aby mi i ten vratili. Zda přes jejich mail na podpoře stornovat, nebo přímo přes paypal, že neodeslali zboží… Nějaká rada?

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace. Pokud jste si připlatili za systém Xiaomi.EU nebo Global, odeslání trvá déle o 5-10 pracovních dnů z důvodu instalace tohoto systému. Ty čínské svátky to nyní ještě více prodloužily, což je nešťastná náhoda. Pošlete nám číslo objednávky a zkusíme přes náš kontakt zjistit, kdy nejdříve by telefon mohli odeslat, popřípadě jaké jsou možnosti vrácení peněz.

  22. michal píše:

    Zdravím, včera jsem objednal. Jen se chci zeptat, dal jsem si tam nainstalovat xiaomi.eu, znamená to že tam budou i jiné jazyky jako CN a ENG? Oni tam flashují už tady miuicz rom nebo jen xiaomi.eu?

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, budou tam všechny jazyky pro EU, včetně češtiny. Xiaomi.EU firmware je ten od komunity Miuios.cz.

  23. michal píše:

    Děkuji, to je super potom.

  24. Mario píše:

    dobrý den
    Nemáte náhodou otestované připojení na Android auto? Děkuji

    1. Redakce píše:

      Dobrý den, to bohužel nemáme. Tento telefon už dlouho nemáme.

odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Políčka se symbolem (*) jsou povinné.

Domů

slevy

Recenze

Čína planeta