Rok 2020 je pro Xiaomi mimořádně významným. Společnost chystá oslavy 10. výročí od svého založení a projekt Redmi oslavil první narozeniny jako samostatná značka.
Rok 2020 je rokem Xiaomi
Lei Jun, generální ředitel Xiaomi, využil oslavu prvního výročí společnosti Redmi jako samostatné značky a svým proslovem překvapil. Ve svém prohlášení se chtěl mimo jiné podělit s přítomnými io malé zajímavosti týkající se začátků značky. Řekl, že to co dnes všichni známe jako Xiaomi se mohlo ve skutečnosti jmenovat Xuandu.
přesně 14. ledna / ledna 2010 se poprvé setkala skupina zakladatelů nové technologické společnosti, aby položili pomyslný základní kámen nové dohody. Tehdy ještě nikdo z nich netušil, jak se bude nová společnost a vlastně i značka volat.
Podle generálního ředitele byla značka "Red Star" jedním z prvních navrhovaných jmen. Název však nemohl prosperovat hlavně kvůli určitým problémům souvisejícím s jinými ochrannými známkami s podobným názvem.
Podobně 14. ledna / ledna zakladatelé společnosti Xiaomi uvažovali o možných obchodních názvech firmy jako například "Xuande" nebo dokonce "Red Storm". Také to mohlo být i "Qianqi", "Antong" nebo "Lingxi".
Nakonec se všichni shodli na dnes již celosvětově známém názvu Xiaomi, Který je uznávanou značkou po celém světě.
Ustálená zkratka Mi
Kromě cestě k názvu ochranné známky Xiaomi, Lei Jun uvedl i další podrobnosti týkající se loga "Mi". To najdeme téměř na každém výrobku společnosti, či jeho balení. "Mi" je ve své podstatě zkratka, která může mít několik významů.
Tím prvním je "Mobilní Internet", Protože společnost měla záměr tvořit síť produktů propojených mobilním internetem zaměřených na internetové telefonování.
Podobně jiný zajímavý význam je "Mission Impossible" - v doslovném překladu "mise nemožná". Podle generálního ředitele byl projekt Xiaomi, který se dnes stal čtvrtým největším výrobcem mobilních telefonů na světě, dost těžko představitelný. Na začátku bylo prakticky nemožné vybudovat společnost do rozměrů, jak ji známe dnes.
Nepochybně, některé velmi zajímavé prohlášení nám ukazují míru pokory každého ze zakladatelů Xiaomi. Nemůžeme zapomenout, že hlavním cílem značky nebylo nic jiného, než nabídnout koncovému uživateli cenově dostupným způsobem všechny zázraky a výhody, které technologie nabízí. A to se jim daří už desátý rok.
Budujeme nejlepší Xiaomi komunitu na Slovensku. Odoberaj naše novinky i e-mailem. ?